nedeľa 6. januára 2013

It´s time to work a little harder.

Ahojte,
takto narýchlo Vás chcem pozdraviť, a aj keď síce oneskorene ale predsa a zaležať Vám šťastný Nový rok 2013!
Keď už sme prežili koniec sveta, tak nech je tento rok ten najlepší. Aby sme si mohli splniť všetky svoje (tajné) priania. Či už je to cesta okolo sveta, úspešná maturita alebo let balónom.
Samozrejme, po malej pauze nasleduje znova čas učenia a skúšok, uzatvárania polročných známok..
Preto Vám prajem pevné nervy, a čo najlepšie výsledky. Držte palce aj mne, nech už môžem konečne venovať čas aj príjemnejším aktivitám ako je učenie. 

I want you to say Hello and I know it is too late but also I would like to wish you a Happy New Year 2013!
Well, we survived End of the World so I hope this year will be the best for everyone. So that we can meet all our (secret) desires. Whether it's a trip around the world, a successful graduation or ballooning.
Of course, after a small break it´s time to work a little harder again. Lots of us have to deal with learning and testing, half-yearly closing marks .. Good luck and the best results! 
Please, keep your fingers crossed to me!

Tak čo? Učíte sa priebežne, alebo si všetko nechávate na poslednú chvíľu ako ja? 

Krásny zvyšok večera.
Have a beautiful rest of the day.

Adriana

7 komentárov:

  1. Ako vždy tá posledná chvíľa :) , ale tebe teda veľa šťastia ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja bohuzel nechavam vse na posledni chvili.. tak drzim palce protoze to zas bude peklo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja si tiež všetko nechávam na poslednú chvíľu, tak som rada, že v tom nie som sama.
    držím palce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja si to tiež bohužial nechavam na poslednu chvilu a teraz sa idem zblazniť :D vela štastia v škole :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tiez sa pridavam k tej poseldenj chvili :D a nanestastie mam skusky za dva tyzdne a este som nic nevidela:DD drzim palce tebe aj sebe aj ostatnym "poslednym chvilam" :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Každý den si říkam, že se do toho už opravdu pořádně opřu, ale je to stejný scénář dokola, bohužel všechno nechávám na poslední chvilku :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za milé komentáre, veľmi si to vážim.
Prajem krásny deň ! :)

Thanks for your lovely comment I really appriciate it.
Have a nice day ! :)